Parvattasana w Swastikasanie

  1. Siedząc w svastikasanie spleć palce dłoni, wyciągnij ręce do przodu.
par1
  1. Wyprostuj zupełnie ręce w łokciach i powoli opuszczając barki w dół na wdechu podnieś ręce do góry.
par2
  1. Ustaw ręce pionowo, ramiona w linii z uszami.
par3

par4
  1. Rozluźnione biodra, wydłuż boki tułowia podnosząc ręce maksymalnie do góry.
  2. Jednocześnie opuść barki w dół – rozszerzając obojczyki.
  3. Dłonie do sufitu, łopatki do środka pleców.
  4. Swobodny oddech – docieraj oddechem w górną część klatki piersiowej.
  5. Na wdechach wyciągaj się do góry z wydechami rozszerzaj klatkę piersiową –rozluźniaj barki.
  6. Zupełnie rozluźniona twarz.
  7. Z wydechem opuść ręce na dół.
  8. Zmień skrzyżowanie nóg.
  9. Zmień splot dłoni.
par5
  1. I ponownie wyciągnij się do góry w pionie.
  2. Żeby wyjść z pozycji – opuść ręce na dół - rozluźnij barki i dłonie.
Regularne wykonywanie pozycji:
  1. Usuwa bóle reumatyczne i sztywność barków.
  2. Usuwa bóle szyi.
  3. Buduje przestrzeń w klatce piersiowej.
Przygotowanie materiału Wiktor Morgulec i Justyna Wojciechowska nauczyciele  Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl
Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl oraz z  Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie www.pracownia.waw.pl , w której pięknych wnętrzach odbyły się zdjęcia.
Pomoc w przygotowaniu materiałów merytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy!
Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl
Patronat medialny portal joga-joga.pl
 

data wydruku: środa, 26 lutego 2020 roku 14:09:47
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=105&art_ID=31