Svastikasana

  1. Przygotuj podparcie pod pośladki-Skrzyżuj nogi –tak,żeby stopy były dokładnie pod kolanami, daleko od krocza.
  2. Stopy oparte o podłogę zewnętrznymi krawędziami.
sv1
  1. Usiądź na takim podwyższeniu- klocek , koc żeby biodra i kolana były ustawione w linii, miednica prostopadle do podłogi.
sv2
  1. Plecy wyprostowane, kręgosłup wyciągnięty.
  2. Dłonie na kolanach, opuść barki w dół, podnoś mostek do góry.
sv3
  1. Brzuch rozluźniony oddychaj swobodnie, twarz rozluźniona.
Efekty regularnego wykonywania pozycji :
  1. Otwarcie bioder- przygotowanie do pozycji lotosu.
  2. Umiejętność długotrwałego siedzenia z plecami prostymi.
  3. Jest to jeden z podstawowych siadów używany do ćwiczeń oddechowych i medytacji.
Przygotowanie materiału: Wiktor Morgulec i Justyna Wojciechowska nauczyciele Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl
Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl  oraz z Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie www.pracownia.waw.pl  , w której pięknych wnętrzach odbyły się zdjęcia.
Pomoc w przygotowaniu materiałów merytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy!
Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl

Patronat medialny portal joga-joga.pl
 

data wydruku: czwartek, 4 marca 2021 roku 13:29:48
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=103&art_ID=29