ścieżka do tekstu:

Asana tygodnia: Setu bandha sarvangasana - zobacz jak wykonać wariant z klockiem do jogi

  • poniedziałek, 3 sierpnia 2015
  • opracował: Redakcja
Setu bandha sarvangasana - pozycja mostu, w której do aktywności szczególnie angażowana jest miednica, klatka piersiowa, pośladki, nogi i plecy. Asana pomaga przywrócić energię, zregenerować organizm, usunąć napięcie z barków, uśmierzyć bóle pleców, uregulować cykl menstruacyjny i otworzyć klatkę piersiową. Przygotowuje do pozycji Halasany i Salamba sarvangasany.
Setu bandha sarvangasana - pozycja mostu w wariancie  z klockiem do jogi
Przeciwwskazania:
  • ból w dolnym odcinku kręgosłupa,
  • menstruacja,
  • ból pleców.

Jeżeli bolą Cię plecy – skonsultuj wykonywanie pozycji z dyplomowanym nauczycielem jogi.

 Korzyści:

 

  • energetyzuje,
  • otwiera klatkę piersiową,
  • usuwa napięcia z barków,
  • wzmacnia mięśnie pleców i uśmierza bóle pleców,
  • regeneruje narządy miednicy,
  • reguluje cykl menstruacyjny,
  • przygotowuje do pozycji Halasany i Salamba sarvangasany.

 

 

Materiał opracowany na podstawie DVD JOGA W DOMU vol. 1
joga w domu dvd

 

 

zobacz również:
Opublikuj na:

data wydruku: czwartek, 24 września 2020 roku 22:32:51
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=96&art_ID=2046