ścieżka do tekstu:

Kasza jaglana z migdałami i owocami goji

  • wtorek, 19 lipca 2016
  • autor: Anna Jędruch
  • opracował: Anna Jędruch

Propozycja żywieniowa idealna na pierwsze lub drugie śniadanie. Kasza jaglana jest bogata w białko, lekkostrawna i nie zawiera glutenu, a przy tym dostarczy dużej ilości wartości odżywczych: witamin z grupy B oraz żelaza i miedzi. Posiada duże ilości witamin E i lecytyny, która korzystnie wpływa na pamięć i koncentrację. Chociaż nie jest niskokaloryczna, to zawarty w niej krzem poprawia przemianę materii. Oto propozycja podania w towarzystwie nie mniej atrakcyjnych składników: z owocami goji - zwanymi czerwonymi diamentami Wschodu, ze względu na bogactwo wartości odżywczych oraz migdałami – najszlachetniejszymi z orzechów, a także świeżym owocem. Taka mieszanka to najlepszy początek dnia!


kasza jaglana

Składniki:

 

  • nektarynka lub brzoskwinia lub pół banana
  • garść owoców goji
  • garść migdałów
  • łyżeczka nierafinowanego oleju lnianego bądź kokosowego

Kaszę jaglaną należy przed ugotowaniem dokładnie wypłukać w zimnej wodzie, aby nie była później cierpka w smaku. Do delikatnie osolonej, gotującej się wody wrzuć odpowiednią ilość kaszy. Gotuj pod przykryciem 15 minut i następnie odstaw na 10 minut, aby dojrzała. Przesyp do miseczki, dodaj łyżeczkę oleju, migdały, owoce goji i zamieszaj. Udekoruj pokrojonymi drobno owocami. Smacznego!

kasza jaglana
Opublikuj na:

data wydruku: sobota, 16 listopada 2019 roku 02:05:03
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=138&art_ID=2292