ścieżka do tekstu:

Musli

  • czwartek, 7 stycznia 2016
  • autor: Artur i Mallika Szumscy
Muesli możemy przygotować bezpośrednio przed podaniem, albo zrobić większą porcję na kilka dni. Jest doskonałe z mlekiem lub jogurtem, a także na sucho, jako deserowa przekąska. 
musli
Porcje - 2 osoby
Czas przygotowania - 10 minut
Składniki
 • 1 szklanka płatki owsiane
• 1 łyżka masło
• 1 garść orzechy włoskie
• 1 garść rodzynki
• 1 garść ananas suszony
• 2 garście wiórki kokosowe
 Sposób przygotowania
 1 Orzechy obieramy z łupin i rozdrabniamy. Jeśli kupiliśmy już wyłuskane orzechy, warto je dokładnie przebrać, żeby zabłąkana łupina nie sprawiła nam niespodzianki. 


2 Na patelni topimy masło i na małym ogniu prażymy płatki owsiane i orzechy. 


3 Kiedy płatki odrobinę zmienią kolor i zaczynają już przyjemnie pachnieć, zdejmujemy patelnię z ognia, dodajemy resztę składników, mieszamy - i gotowe. 


Warto wiedzieć:
Zamiast masła możemy użyć oleju, ale nie ma gwarancji tak przyjemnego zapachu. Nie warto prażyć płatków na suchej patelni - robią się wtedy twarde i trudne do pogryzienia.
 Artur i Mallika SzumscyArtur i Mallika Szumscy - Gotujemy sattvicznie, czyli wegetariańsko, bez grzybów, cebuli czy czosnku. Dla zdrowego ciała i spokojnego umysłu, dla szczęścia duszy. Przygotowujemy cateringi, prowadzimy kursy gotowania.
Opublikuj na:

data wydruku: sobota, 20 lipca 2019 roku 20:13:37
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=138&art_ID=2161