Utthita hasta padasana


ut1
  1. stań w tadasanie
  2. zrób wdech  zegnij ręce w łokciach i z wydechem delikatnie skocz
  3. skacząc nie uderzaj piętami o podłogę, można też rozstawić nogi.
  4. sprawdź czy stopy są ustawione równolegle do siebie.
  5. stań ze stopami rozstawionymi  na odległość taką żeby nadgarstki były nad kostkami.
  6. nogi wyprostowane, rzepki kolan w górze
  7. ręce rozpostarte w linii barków, palce dłoni wyciągnięte
  8. ręce całkowicie wyprostowane
  9. mostek do góry, klatka piersiowa otwarta
  10. oddychaj swobodnie
  11. żeby wyjść z pozycji wdech i z wydechem  delikatny zeskok, lub zejście– tadasana
ut2

Efekty wykonywania pozycji:
  1. Pozycja przygotowuje do bardziej zaawansowanych pozycji stojących.
  2. Wzmacnia nogi, koryguje pracę stóp. Uczy jak podciągnąć skutecznie rzepki kolan do góry.
ut3


Przygotowanie materiału Wiktor Morgulec nauczyciel  Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl

Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl oraz z  Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie www.pracownia.waw.pl  , w której pięknych wnętrzach  odbyły się zdjęcia. Pomoc w przygotowaniu materiałów marytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy !

Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl
Patronat medialny portal joga-joga.pl.

WIĘCEJ W VIDEO GALERII JOGA


 

data wydruku: środa, 26 lutego 2020 roku 13:51:55
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=105&art_ID=57