Baddha Konasana

Komendy dla początkujących:
  1. Usiądź przy ścianie.
bad1
  1. Zegnij nogi, przyciągnij stopy blisko krocza i złącz podeszwy i pięty stóp,
    zewnętrzne krawędzie stóp dotykają podłogi, a tyły pięt dotykają krocza
bad2

bad3
  1. Trzymając dłońmi za stopy blisko palców stóp - wyciągnij kręgosłup w górę.
bad4
  1. Pociągnij kolanami, łydkami i udami w kierunku podłogi.
  2. Unieś w górę brzuch, wyprostuj się, czubek głowy do sufitu.
  3. Pozostań chwilę oddychając normalnie.
  4. Na wydechu pochyl się do przodu.
  5. Naciśnij łokciami na uda i powoli połóż czoło, nos, brodę na podłodze.
  6. Mostek spoczywa na stopach.
Regularna praktyka tej asany:
  1. Tonizuje nerki.
  2. Pomaga w zaburzeniach pęcherza i macicy.
  3. Zapobiega rwie kulszowej i przepuklinie.
  4. Wzmacnia pęcherz i macicę.
Przygotowanie materiału Wiktor Morgulec i Justyna Wojciechowska nauczyciele  Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl
Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl oraz z Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie  www.pracownia.waw.pl  , w której pięknych wnętrzach odbyły się zdjęcia.
Pomoc w przygotowaniu materiałów merytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy!
Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl

Patronat medialny portal joga-joga.pl
 


  www.sklep.joga-joga.pl

data wydruku: środa, 26 lutego 2020 roku 15:02:43
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=105&art_ID=44