Adho Mukha Svanasana

Komendy dla początkujących:
  1. Z Adho mukha virasany podnieś się go góry.
  2. Odepchnij się dłońmi od podłogi i wypchnij pośladki do sufitu.
  3. Wyprostuj ręce i nogi, stopy równoległe do siebie.
  4. Wyprostuj plecy.
  5. Odsuń barki daleko od uszu.
  6. Cały czas wypychając pośladki do sufitu pociągnij piętami w kierunku
    podłogi, rzepki kolan podciągnięte do góry.
  7. Wypchnij uda w tył i zbliż tułów do ud.
  8. Przenieś ciężar bardziej na nogi.
  9. Wepchnij łopatki w głąb pleców.
  10. Rozszerz klatkę piersiową i wydłuż boki tułowia.
  11. Rozluźnij głowę i brzuch.
  12. Pracuj nad prostowaniem i wyciąganiem kręgosłupa, aż pięty spoczną
    na podłodze.
  13. w tej pozycji ciało składa się z dwóch prostych linii:
    całkowicie wyprostowane nogi i plecy
ad1


ad2


ad3


ad4

Regularne wykonywanie pozycji:
  1. Usuwa zmęczenie, przywraca utraconą energię – pozycja regenerująca.
  2. Zwalcza ból i sztywność pięt, ścięgien Achillesa, tyłów nóg.
  3. Tonizuje organy brzucha.
  4. Odżywia mózg, regeneruje.
  5. Wzmacnia okolicę kostek.
  6. Uczy prostować nogi i plecy.
Przygotowanie materiału Wiktor Morgulec i Justyna Wojciechowska nauczyciele  Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl

Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl oraz z  Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie www.pracownia.waw.pl, w której pięknych wnętrzach odbyły się zdjęcia.
Pomoc w przygotowaniu materiałów merytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy !
Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl
Patronat medialny portal joga-joga.pl
 
 

data wydruku: czwartek, 21 listopada 2019 roku 02:10:54
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=105&art_ID=25