Eka pada pavanamuktasana - wariant klasyczny

eka pada pavanamuktasana
Korzyści:
  • rozluźnia dół pleców,
  • idealna po wygięciach do tyłu,
  • działa uspokajająco i tonizująco.
Sposób wykonania:
1. Połóż się na plecach w osi maty, wyprostuj nogi, zaktywizuj na moment stopy.
eka pada pavanamuktasana
2. Zegnij prawą nogę w kolanie. Spleć dłonie i naciskając dłońmi na piszczel dociśnij krzyż do ziemi. Aktywnie wyprostowana lewa noga na podłodze, lewa stopa skierowana prostopadle do sufitu.

eka pada pavanamuktasana

eka pada pavanamuktasana
3. Prawa noga zgięta w kolanie – rozluźniona.
4. Staraj się całą powierzchnią docisnąć lewą nogę do podłogi.

eka pada pavanamuktasana
Spokojne wdechy i wydechy.
W tej pozycji dolne plecy rozluźniają się.
5. Aby wyjść z pozycji: rozluźnij nogę, sprawdź, czy jesteś ustawiony w osi i druga strona... Następnie rozluźnij nogi, puść ciało zupełnie swobodnie, przekręć się na bok, usiądź i wyprostuj kręgosłup.
 eka pada pavanamuktasana
svastikasana
 
 

data wydruku: wtorek, 15 października 2019 roku 08:00:03
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=102&art_ID=162