Adho Mukha Uttanasana

Adho Mukha Uttanasana
Skłon do przodu
adho mukha uttanasana
Sposób wykonania:
1. Stań w tadasanie.
2. Zrób wydech i zginając tułów w biodrach, pochyl się maksymalnie do przodu i w dół.
3. Czubek głowy skieruj pionowo w dół.
4. Staraj się jak najbardziej wydłużyć kręgosłup i ściągnąć tułów w dół.
5. Całkowicie wyprostowane nogi, środki pięt do ziemi, palce stóp szeroko, duże paluchy blisko siebie wyciągnięte do przodu.
 
adho mukha uttanasana
Nie wykonuj tej pozycji przy dyskopatii!
Korzyści:
  • uśmierza bóle żołądka,
  • tonizuje wątrobę, śledzionę i nerki,
  • łagodzi bóle menstruacyjne,
  • spowalnia pracę serca,
  • regeneruje nerwy kręgosłupa,
  • wycisza układ nerwowy.
Wskazówki wykonania pochodzą z książki do ćwiczeń: "Joga dla początkujących", Wiktor Morgulec

data wydruku: poniedziałek, 22 lipca 2019 roku 09:31:42
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=102&art_ID=146