Utkatasana Utkata

  1. Z pozycji  Tadasany przejdź do urdva hastasany
  2. Utrzymując ręce w górze i opuszczone w dół barki
  3. Na wdechu wyciągnij się mocniej  i z wydechem zegnij kolana, zejdź pośladkami w dół
  4. Kolana, stopy i uda razem, ręce równolegle do siebie
  5. Opuść kość ogonową w dół jednocześnie wyciągając ręce do góry
  6. Stopy dociśnięte do podłogi
  7. Łopatki zassane ośrodka pleców, klatka piersiowa otwarta
  8. Wyciągaj boki tułowia w górę
  9. Rozszerzaj oddechem klatkę piersiową
  10. Żeby wyjść z pozycji z na wdechu podnieś się do góry i z wydechem tadasana

Efekty regularnego wykonywania pozycji:
  1. Wzmocnienie  kostek i równomierne rozwinięcie mięśni nóg
  2. Rozwija  klatkę piersiową
  3. Tonizuje narządy wewnętrzne

ukta1

ukta2

Przygotowanie materiału Wiktor Morgulec nauczyciel  Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl

Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl oraz z  Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie www.pracownia.waw.pl  , w której pięknych wnętrzach  odbyły się zdjęcia. Pomoc w przygotowaniu materiałów marytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy !

Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl

Patronat medialny portal joga-joga.pl
 
 

data wydruku: sobota, 7 grudnia 2019 roku 20:38:15
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=102&art_ID=10