Jogowe przygotowanie do wyjścia na stok. Ferie z jogą 2018!

  • środa, 17 stycznia 2018
  • autor: Redakcja
U progu sezonu narciarskiego przypominamy jakie korzyści przynosi praktyka jogi dla narciarzy. 
- Poprzez trening mięśni oddechowych szczególnie przepony i mięśni międzyżebrowych zwiększa się przyswajalność tlenu
- Przez to zmniejsza się zmęczenie, a regeneracja organizmu po jeździe na nartach jest lepsza
- Wzmacniane są mięśnie wzdłuż- i boków kręgosłupa, uda i więzadła
- Dzięki mocnym mięśniom zmniejszone jest obciążenie kręgosłupa i kolan
- Obniża się ryzyko wypadków
- Następuje poprawa napięcia i rozluźnienia mięśni
- Wzmacniana jest koordynacja i koncentracja
- Redukuje się wrażliwość na zimno, poprzez zwiększone krążenie krwi w ciele
- Joga dodaje lekkości i radości w jeździe na nartach :))
 

 
Doskonałą okazją do połączenia praktyki jogi i jazdy na nartach są wyjazdy zimowe z jogą w góry.
Dodatkowo na wyjazdach można popracować nad uzdrowieniem kręgosłupa, ukojeniem systemu nerwowego i ogólną poprawą kondycji fizycznej.
Wybierz jeden z turnusów  ferii zimowych w Piwnicznej Zdrój, Hotel Ski:
-  27.01 - 3.02 - Joga Iyengara  - Wiktor Morgulec, joga dla kręgosłupa -  Hania Gryzińska, joga i opieka dla dzieci, kuchnia vege
- 3.02-10.02 - Joga dla kręgosłupa - Hania Gryzińska, Maha joga - Włodek Łagodzki,  joga i opieka dla dzieci,  kuchnia vege
- 10.02 - 17.02 - Joga Iyengara - Wiktor Morgulec, joga dla kręgosłupa - Hania Gryzińska, joga i opieka dla dzieci, kuchnia vege
Szczegóły dotyczące całorocznej oferty wyjazdów  znajdziecie TUTAJ
Zajrzyj także na JOGA-JOGA.TV
Zapraszamy do obejrzenia filmu z propozycją zestawu asan  do praktykowania przed wyjściem na stok
narty
ZAPRASZAMY!!!
 
 
Opublikuj na:

data wydruku: poniedziałek, 16 września 2019 roku 22:59:15
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=97&art_ID=2412