Adho Mukha Virasana

Komendy dla początkujących:
  1. Połącz duże paluchy stóp razem i rozstaw kolana tak, żeby tułów zmieścił się między kolanami.
  2. Pośladki oprzyj na piętach i wyciągnij ręce daleko do przodu.
  3. Czoło oparte na macie, boki tułowia wydłużone.
  4. Palce dłoni szeroko rozstawione.
  5. Dłonie ustawione na szerokość barków.
  6. Boki tułowia w kontakcie z udami.
  7. Dociskając pośladki do pięt, wydłużając ręce, wyciągnij boki tułowia.
  8. Naciskaj dłońmi na podłogę, łokcie w górze, łopatki zassane do środka pleców.
  9. Spokojny oddech, rozluźniona głowa i szyja.
adho1
Efekty regularnego wykonywania pozycji to:
  1. Relaks dla pleców.
  2. Wydłużenie dołu pleców i boków tułowia.
  3. Rozluźnienie szyi, uspokojenie i pogłębienie oddechu.
adho2
Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD - ponad 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl.

data wydruku: niedziela, 28 lutego 2021 roku 08:26:15
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=105&art_ID=23