Utthita hasta padasana

utthita hasta
Przeciwwskazania:
Sposób wykonania:
(na podstawie prezentacji pozycji z DVD JOGA W DOMU vol. 1)
1. Stań w Tadasanie, zrób wdech i z wydechem skocz lub przesuń stopy, aby ustawiły się mniej więcej pod nadgarstkami.
utthita hasta
2. Ręce są ustawione równolegle do podłogi, nogi wyprostowane, dobrze dociśnięte pięty, rozszerzone palce stóp. Ręce są ustawione dokładnie w osi, palce dłoni wydłużone, czubek głowy skierowany do góry. Spokojne wdechy i wydechy.
utthita hasta
3. Staraj się utrzymać kręgosłup dokładnie w pionowej osi, tak żeby zachować płaszczyznę pozycji. Mocno wciśnięte pięty, rozszerzone palce stóp.
utthita hasta
4. Żeby wyjść z pozycji – z wydechem zeskok, stań w Namaskarasanie, następnie Tadasana.
utthita hasta
Efekty regularnego wykonywania pozycji:
  • aktywizuje stopy,
  • wzmacnia nogi,
  • otwiera biodra.
 
Prezentowany materiał pochodzi z  DVD JOGA W DOMU vol. 1
joga w domu dvd
 

data wydruku: środa, 19 lutego 2020 roku 05:48:55
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=105&art_ID=152