Upavista Konasana

Komendy dla początkujących:
  1. Usiądź w Dandasanie.
  2. Jeśli dół pleców zapada się, weź koc pod pośladki.
  3. Zrób jak najszerszy rozkrok.
up1
  1. Wciśnij pięty i tyły nóg w podłogę.
  2. Stopy pionowo, palce wyciągnij do sufitu.
up2

upa3
  1. oprzyj dłonie końcami palców za pośladkami na podłodze lub na kocu
up4
  1. Łokcie zgięte, blisko siebie, palce dłoni skierowane do przodu.
  2. Odepchnij się od podłogi i wyprostuj plecy, wyciągając kręgosłup do góry.
  3. Rozszerz żebra- szeroka klatka piersiowa.
  4. Barki w dół.
  5. Łopatki w głąb pleców.
  6. Mostek do przodu i do góry.
  7. Głowa prosto, wzrok przed siebie
Regularna praktyka tej asany:
  1. Poprawia krążenie krwi w miednicy.
  2. Reguluje krwawienie miesiączkowe.
  3. Pobudza jajniki.
  4. Rozciąga ścięgna podkolanowe.
  5. Uśmierza rwę kulszową.
Przygotowanie materiału Wiktor Morgulec i Justyna Wojciechowska nauczyciele Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.waw.pl
Prezentacja przygotowana przy współpracy z Centrum Joga Żoliborz w Warszawie www.joga.edu.pl  oraz z Pracownią Dobrego Zdrowia w Warszawie www.pracownia.waw.pl, w której pięknych wnętrzach  odbyły się zdjęcia. Pomoc w przygotowaniu materiałów merytorycznych - Iwona Pachońska dyplomowana nauczycielka jogi. Dziękujemy!
Materiał wykorzystany do prezentacji ASAN to skrócona i uproszczona wersja PIERWSZEGO W POLSCE MULTIMEDIALNEGO PODRĘCZNIKA DO JOGI - 2 płyty DVD PONAD 3h nauki i ćwiczeń. Do nabycia w sklepie portalu: www.sklep.joga-joga.pl
Patronat medialny portal joga-joga.pl
 
 

data wydruku: czwartek, 17 czerwca 2021 roku 04:53:45
adres dokumentu: http://www.joga-joga.pl//index.php?LANG=pl&page_ID=102&art_ID=39