Facebook
kalendarium wydarzeń
Marzec 2015
PWŚCPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
więcej
pokaż wszystkie
Partnerskie szkoły jogi
  
bądź na bieżąco !


Basia Lipska w Krakowie

Basia Lipska w Krakowie

18-20 marca 2011


 

Serdecznie zapraszamy na warsztaty z Basią Lipską i Guille Benitez’em.

Gorąco polecamy tych dwoje nauczycieli, którzy przekazują swoje doświadczenie i wiedzę z wyjątkową energią, pasją i poczuciem humoru. Basia poprowadzi zajęcia ashtangi yogi i wykład połączony z praktyką, natomiast Guille będzie asystował na zajęciach i poprowadzi warsztat Acro Yogi, czyli zabawnej jogi w parach.

 

Ponieważ Basia jest obecnie w ciąży, być może to ostatni dzwonek, żeby się z nią spotkać, zanim zrobi sobie przerwę na opiekę nad maleństwem!

 

PROGRAM WARSZTATÓW:

 

18.03. piątek

18.00 Wprowadzenie do pierwszej serii (dla wszystkich)

 

19.03. sobota

9.00  Praktyka Mysore (praktyka własna pod okiem nauczycieli - dla osób znających sekwencję)

11.00 Pierwsza seria prowadzona (dla wszystkich)

16.00 Wskazówki techniczne - wykład i praktyka (dla wszystkich)

 

20.03. niedziela

9.00  Praktyka Mysore (praktyka własna pod okiem nauczycieli - dla osób znających sekwencję)

11.00 Acro Yoga (dla wszystkich)

 

 

Koszt:

Pojedyncze zajęcia: 55 zł

Cały warsztat (6 zajęć): 300 zł

UWAGA: przy wpłacie całości do końca lutego 2011, koszt warsztatów wynosi 270zł.

Dodatkowo, dla posiadaczy karty Multisport, zniżka 10 zł za każde zajęcia.

Cena nie obejmuje noclegów, ani wyżywienia, ale zapewniamy herbatę i drobne przekąski.

 

 

Miejsce:

Ashtanga Yoga Kraków, ul. Karmelicka 26 (może ulec zmianie przy dużej liczbie chętnych)

 

 

Informacje i zgłoszenia:

Ania Grabara, tel. 503 842 777, anna.grabara@gmail.com

Wpłaty proszę kierować na konto nr: 50 1020 5558 1111 1493 2600 0257

 

Więcej informacji na naszym profilu na Facebook’u: http://www.facebook.com/#!/YogaKrakow

Ashtanga Yoga Kraków,  www.poweryoga.pl 


Gdzie nas szukać?



Opublikuj na:
Polecamy:    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Dlaczego już nie ćwiczę ashtanga jogi? Radek Rychlik.

W 2002 r. założyłem pierwszą w Polsce szkołę ashtanga jogi. Przez kolejne 6 lat uczyłem tej metody praktyki i zrobiłem wiele, aby wypromować ją w naszym kraju. Na początku byłem kompletnie zafascynowany i oczarowany ashtangą, uważałem, że to jest najlepsze, co mogę dla siebie zrobić i chciałem, aby każdy mógł jej spróbować. Jednak im dłużej uczyłem, tym więcej miałem wątpliwości, coraz więcej rzeczy w tym systemie było w sprzeczności z moją powiększającą się wiedzą o funkcjonowaniu ludzkiego ciała. Potem pojawiły się kontuzje – na początku obwiniałem siebie, ale z biegiem czasu stawało się dla mnie coraz bardziej jasne, że to sama metoda ashtangi zawiera systemowe błędy, które prędzej czy później każdego doprowadzą do problemów zdrowotnych.

„Joga i zarządzanie emocjami w biznesie" – podyplomowe studia w Łodzi.

To czwarte w Polsce studia podyplomowe dotyczące jogi. Pierwsze w publicznym uniwersytecie (pozostałe są na AWF – Wrocław, Warszawa) lub na prywatnej uczelni (Chorzów). Przedstawiamy program tych bardzo ciekawych studiów i polecamy! (JM)

Opuszczanie strefy komfortu. Paweł Dyberny.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrobić coś, czego normalnie byś nie zrobił? Jakie towarzyszyło temu uczucie? Zwiększona potliwość? Serce zaczęło bić szybciej? Twoja uwaga nabrała niesamowitej ostrości? To był moment, w którym przestąpiłeś próg swojej strefy komfortu. Co więcej, efekty tej aktywności z czasem przyniosły ze sobą mocny dopalacz w postaci zwiększonej motywacji.

Pies z głową w dół – znajdź wariant dla siebie

Pies z głową w dół to jedna z najważniejszych pozycji jogi. Regularne wykonywanie tej asany, wzmacnia barki, usuwa bóle pleców, otwiera klatkę piersiową, usuwa zmęczenie – szybko przywracając utraconą energię. Różne sposoby wykonywania asany pozwalają czerpać optymalne korzyści zarówno osobom początkującym jak i zaawansowanym w praktyce. Wariant na pasie do jogi - przynosi szczególną ulgę dla dolnej części pleców i lędźwiowego odcinka kręgosłupa – jest wskazy dla wszystkich, borykających się z bólami w tych obszarach. Przy siedzącym trybie życia, regularne ćwiczenie Adho Muhka Svanasany jest doskonałym wsparciem dla kondycji kręgosłupa i nóg oraz możliwością regeneracji sił w krótki czasie w ciągu dnia pracy.

Asana tygodnia: Parsvottanasana – wariant z klockami dla osób początkujących

W tej pozycji, bardzo mocno rozciągają się tyły nóg. Do bezpiecznego wykonania asany, osoby, które nie są w stanie oprzeć dłoni na podłodze przy zachowaniu prostych pleców, prostego kręgosłupa - do podparcia powinny zastosować KLOCKI DO JOGI lub KRZESŁO. Regularna praktyka tej asany, uelastycznia kręgosłup i skutecznie utrwala nawyk prostych pleców.

Warto przeczytać: „Podstawy samouzdrawiania”, Giennadij Małachow

Nasze ciało ma w sobie naturalną zdolność samouzdrawiania. O tym jak powrócić do stanu równowagi, o metodach, które mogą ułatwić oczyszczenie organizmu na głębokim poziomie i wesprzeć nasz wewnętrzny potencjał, zarówno poprzez odpowiednią dietę jak i ruch – pisze w swojej publikacji G. Małachow, wprowadzając czytelnika w tematykę w sposób konkretny i interesujący.

Mata do medytacji ZABUTON KOMFORT 70 X 90

Najwygodniejsza, stacjonarna mata do użytku domowego. Często używana wraz z poduszką ZAFU lub poduszką typu MOON dla zagwarantowania komfortu i utrzymania właściwej pozycji siedzącej podczas praktyk medytacji. Składa się z dwóch części: karbowanej maty bawełnianej, wypełnionej łuską gryki oraz grubego, bawełnianego pokrowca. Dzięki znakomicie dobranej twardości mata zapewnia duży komfort użytkowania i jest bardzo wytrzymała. Prążkowana forma umożliwia łatwe jej zwinięcie i transport.

Przepisy ze zdrowej misy: Jaglaniec z jabłkami, czyli ciasto bez mąki i tłuszczu

Wariacji z kaszą jaglaną ciąg dalszy. Jaglaniec z jabłkami to propozycja pysznego i zdrowego wypieku dobrego na każdą okazję i bez szczególnej okazji ;) Ciasto jest proste do przygotowania i nie wymagające zbyt wiele czasu. Wersję z jabłkami możemy urozmaicić ulubionymi bakaliami i aromatycznym cynamonem.

Czystek – naturalny antyseptyk, pomocny w infekcjach, boreliozie i profilaktyce antynowotworowej.

Cieszący się ostatnio dużą popularnością - czystek - jest jednym z najbogatszych źródeł polifenoli - cennych substancji roślinnych, wykazujących działanie antyoksydacyjne, wspierające układ immunologiczny człowieka i zapobiegające uszkodzeniom komórek DNA. Ponieważ polifenole usuwają wolne rodniki, roślina słynie z właściwości opóźniających proces starzenia się organizmu, podnoszących jego odporność, w sposób szczególnie istotny w profilaktyce antynowotworowej.

Czym jest joga w parach? Michał Kudzia

Chcesz spróbować jak smakuje joga w parach, a nie wiesz od czego zacząć? W Polsce najłatwiej złapać pierwszy kontakt z tego typu praktyką na zajęciach Akrojogi (Acroyoga). Ta bardzo popularna już forma ćwiczeń szybko się u nas rozwija. Dostępne są regularne zajęcia z nauczycielem, otwarte tzw. jam'y (Acroyoga Jam), na których ćwiczymy poznane figury i uczymy się nowych.

  

Szukaj w portalu
 
Partnerzy portalu
bądź na bieżąco !

dodaj    usuń adres
  
Joga Portal - Pierwszy, ogólnopolski serwis joga-joga.pl - Kraków - Poznań - Wrocław - Trójmiasto - Lublin
Wakacje z joga, wakacyjne kursy jogi oraz wyjazdy organizowane przez szkoły Jogi z całej Polski. Wyszukiwarka szkół jogi: Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Lublin a także wiele innych miast z całej Polski. Pozycje jogi, joga na DVD, książki o jodze,joga-sklep, forum a także medytacja, ajurweda, kursy rozwoju oraz masaż tajski. Najnowsze wydarzenia, pytania oraz odpoweidzi, wywiady oraz joga w ciąży i joga dla dzieci - Indie i joga w Indiach a także abc jogi i wakacje z jogą podróżowanie po Azji