Doł±cz do nas na
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA


Regulamin konkursu "Zdrowie z ro¶lin"

  • wtorek, 11 paĽdziernika 2016
WeĽ udział w konkursie ZDROWIE Z RO¦LIN, ułóż hasło promuj±ce dietę ro¶linn± i wygraj ksi±żkę "Dieta dla serca".  
Regulamin konkursu „ZDROWIE Z RO¦LIN”
 
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Organizatorem konkursu (dalej „Organizator”) pod nazw± „IV GÓRSKI MARATON JOGI 2016” (dalej „Konkurs”) jest firma JOGA - JOGA.PL WIKTOR MORGULEC z siedzib± w Warszawie (01-707), przy ul. Kiełpińskiej 6/5 o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) –118-021-44-46.
1.2. Konkurs organizowany jest na zasadach okre¶lonych niniejszym regulaminem (dalej „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.3. Celem Konkursu jest promocja ksi±żki „Kuchnia dla serca” Wioletty Domaradzkiej i Roberta Zakrzewskiego oraz portalu joga-joga.pl.
1.4. Regulamin okre¶la warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowi±zki Uczestników i Organizatora.
1.5. Uczestnik, przystępuj±c do Konkursu, wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu. Uczestnik zobowi±zuje się do przestrzegania okre¶lonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniaj± go do udziału w konkursie.
1.6. Konkurs odbywa się w terminie od dnia 12.10.2016 r. do dnia 26.10.2016 r. (dalej „Okres Trwania Konkursu”).
1.7. Konkurs nie jest gr± losow± w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540).
 
§2. ZASADY KONKURSU
2.1 W Konkursie mog± brać udział osoby fizyczne, posiadaj±ce pełn± zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych i ukończone 18 lat, zamieszkuj±ce terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (dalej: „Uczestnicy”). Osoby, które nie spełniaj± warunku wieku, mog± brać udział w Konkursie za zgod± swoich opiekunów prawnych.
2.2 Niepełnoletni Uczestnicy Konkursu powinni dostarczyć na adres Organizatora pisemn± zgodę prawnych opiekunów najpóĽniej do dnia 22.10.2016 r. Decyduje data nadania przesyłki pocztowej (data stempla pocztowego).
2.3 Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie pod adres redakcja@joga-joga.pl hasła promuj±cego dietę ro¶linn± oraz akceptacja tre¶ci regulaminu Konkursu,
2.4 Zgłoszenia dokonane w innej formie niż wskazana w punkcie 2.3. Regulaminu, jak również dokonane po Okresie Trwania Konkursu, o którym mowa w punkcie 1.5., nie będ± brały udziału w Konkursie.
2.5 Przesłane przez Uczestnika hasło, o których mowa w punkcie 2.3. powinno spełniać poniższe warunki:
a) Hasło musi być ujęte w jednym zdaniu.
b) Zgłoszenia nie mog± zawierać tre¶ci niecenzuralnych czy obraĽliwych.
2.6 Uczestnik Konkursu nie może zgłosić innej osoby niż własna do Konkursu.
2.7 Każdy uczestnik ma prawo zgłosić dowoln± liczbę Zgłoszeń, z tym, że jeden Uczestnik Konkursu może otrzymać w ramach Konkursu tylko jedn± nagrodę.
2.8 Z chwil± przesłania do Organizatora Zgłoszenia Uczestnik wyraża zgodę na bezterminowe wykorzystanie przez Organizatora hasła w celach promocyjnych, marketingowych oraz reklamowych oraz przenosi nieodpłatnie na Organizatora bez ograniczeń czasowych i terytorialnych autorskie prawa maj±tkowe oraz prawa zależne do Zgłoszenia na następuj±cych polach eksploatacji:
a) utrwalanie na jakimkolwiek no¶niku audiowizualnym (w tym analogowe i cyfrowe),
a w szczególno¶ci na: no¶nikach video, ta¶mie ¶wiatłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach no¶ników przeznaczonych do zapisu cyfrowego w sieci multimedialnej (w tym Internet);
b) wprowadzanie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w tym Internetu;
c) publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet, w tym m. in. na stronie internetowej Organizatora oraz w serwisie Facebook.com i YouTube.com, z zastrzeżeniem, iż zakres udzielanej licencji jest tożsamy z warunkami licencyjnymi materiałów zamieszczanych przez użytkowników w serwisie Facebook.com i YouTube.com opisanych w regulaminie serwisów,
d) publiczne bezterminowe rozpowszechnianie w materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych Organizatora bez względu na no¶nik (np. Internet, poster, citilight, materiały prasowe, POSM, outdoor, telewizja, witryny, materiały PR, materiały POS, stoiska targowe, wewnętrzne cele spółki, ulotki itp.),
e) powielanie, drukowanie i zwielokrotnianie w dowolnej liczbie w tym zwielokrotnianie technik± magnetyczn±, cyfrow± lub technik± druku na dowolnym rodzaju materiału i dowolnym no¶niku, w nakładzie w dowolnej wielko¶ci.
f) wykorzystanie w sklepach firmowych, punktach sprzedaży, spotkaniach biznesowych oraz do innych celów promocyjnych
2.9 Zgoda dotyczy wykorzystania hasła na terytorium Rzeczpospolitej (z zastrzeżeniem sieci Internet), na terytorium krajów, na których Organizator prowadzi działalno¶ć oraz na targach zagranicznych, bez ograniczeń czasowych, za po¶rednictwem dowolnego medium.
2.10 Udział w Konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych na potrzeby Konkursu//ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133 poz.833 z póz. zm.
2.11 Przesyłaj±c Zgłoszenie, Uczestnik o¶wiadcza, że jest jego autorem oraz posiada wszelkie prawa do Zgłoszenia. W przypadku zakwestionowania praw przez inn± osobę, Zgłoszenie zostanie usunięte z Konkursu. W przypadku naruszenia praw autorskich odpowiedzialno¶ć ponosi Uczestnik Konkursu.
2.12 Zgłoszenia nie mog± naruszać prawa ani dóbr osobistych osób trzecich i ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Nie mog± też zawierać tre¶ci rasistowskich, faszystowskich, obscenicznych i powszechnie uznawanych za obraĽliwe lub wulgarne. Niedopuszczalne jest, aby Zgłoszenia obrażały uczucia innych osób, a w szczególno¶ci uczucia religijne.
2.13 Ostateczna decyzja o wygranej należy do Organizatorów konkursu.
2.14 Organizator zastrzega sobie prawo do wył±czenia z udziału w Konkursie prac niespełniaj±cych wymogów regulaminu.
 
§3. CZAS TRWANIA KONKURSU I NAGRODY
3.1 Konkurs rozpoczyna się w dniu 12.10.2016 r.
3.2 Zakończenie konkursu nast±pi w dniu 26.10.2016 r.
3.3 Jury w osobach: Ewa Majerska, Agnieszka Korczyńska - wyłoni zwycięzcę do dnia 26.10.2016r.
3.4 Jury wyłonieni zwycięzców spo¶ród wszystkich Uczestników konkursu, którzy spełni± wymagania konkursu okre¶lone w niniejszym Regulaminie. Ocenie Jury podlegały będ± m.in.: realizacja tematu, kreatywno¶ć, pomysł, poprawno¶ć językowa. Decyzja Jury jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
3.5 Rozstrzygnięcie konkursu nast±pi poprzez opublikowanie zwycięskich Zgłoszeń wraz z imieniem i pierwsz± liter± nazwiska zwycięzcy do dnia 27.10.2016 r. na profilu Facebook joga-joga.pl, dostępnym pod adresem https://www.facebook.com/JogaJogaPl/.
3.6 Niezależnie od powyższego, zwycięzcy Konkursu zostan± w ci±gu 7 dni od rozstrzygnięcia Konkursu, powiadomieni przez Organizatora poczt± elektroniczn± (e-mail) o przyznaniu nagrody.
3.7 Nagrodzonych zostanie czterech Uczestników Konkursu.
3.8 Nagrodę w Konkursie stanowi:
Ksi±żka „Dieta dla serca” Wioletty Domaradzkiej i Roberta Zakrzewskiego – warto¶ć nagrody brutto 39,99 zł.
3.9 Zwycięzcy konkursu nie przysługuje roszczenie o wypłatę równowarto¶ci nagrody w gotówce. Nie ma możliwo¶ci zamiany nagrody na inn±. Decyzja o przyznaniu nagrody jest ostateczna.
 
§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
4.1 Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej joga-joga.pl przez cały czas trwania konkursu.
4.2 Udział w Konkursie jest równoznaczny z zapoznaniem się z Regulaminem oraz z jego akceptacj±.
4.3 Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w materiałach promocyjnych i reklamowych maj± jedynie charakter informacyjny. Wi±ż±c± moc prawn± maj± jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
4.4 W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie maj± przepisy polskiego prawa, w szczególno¶ci Kodeksu Cywilnego.
4.5 Wszelkie spory mog±ce wynikn±ć między Organizatorem a uczestnikami Konkursu rozpatrywane w pierwszej kolejno¶ci na drodze polubownej. W przypadku nieosi±gnięcia porozumienia spory będ± rozpatrywane przez wła¶ciwe s±dy powszechne.
4.6 Bior±c udział w konkursie Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów marketingowych zgodnie z Ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883), a także wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych ¶rodkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez joga-joga.pl i Dwie Doliny sp. z o.o. oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych.
  baner fb
baner sklep 
Opublikuj na:
Polecamy:   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Jak wybrać jogiczny prezent ? Na co zwrócić uwagę ?

Jaki prezent wybrać? Jak ocenić nie znaj±c się na sprzęcie do jogi, co będzie optymalne?...

Kiedy moje nogi będ± w końcu elastyczne?

Mocne oraz elastyczne nogi to też zdrowe nogi - lekkie, sprawne i pewnie st±paj±ce po ziemi. To większa rado¶ć biegania i uprawiania wszelkich innych dyscyplin sportowych - twoich ulubionych. To wreszcie smukłe i zgrabne nogi, zrelaksowane i odprężone. Nie zwlękaj - sięgaj po więcej - również w jodz...

Jej wysoko¶ć cytryna

Królowa pochodzi z południowo-wschodnich Chin. Jej kariera rozkwitła w XVIII wieku, kiedy odkryto, że jest doskonałym remedium na wiele chorób. Dzi¶ cytryna znana jest nie tylko ze swych wła¶ciwo¶ci leczniczych, ale także jako doskonała pomoc w ekologicznym sprz±taniu domu....

10 sposobów na uproszczenie życia

Dzisiejsze tempo życia, szczególnie w dużych miastach jest przyczyn± przewlekłego stresu, przemęczenia i problemów ze zdrowiem. Prostota i minimalizm mog± nam pomóc odnaleĽć równowagę i swój własny slow life. Oto 10 sposobów na uproszczenie życia. ...

Obserwujemy obecnie prawdziwy boom na rozwój osobisty. Z czego on wynika?

Na to i wiele innych pytań odpowiadaj± Karolina i Maciej Szaciłło, eksperci od zdrowego stylu życia, entuzja¶ci ajurwedy i technik medytacyjnych....

Prezydent z kasty niedotykalnych na czele Indii. Aktywnie ćwiczy jogę.

Niedawno opisywali¶my na naszych łamach sylwetkę premiera Indii Narendry Modiego, teraz publikujemy kolejny artykuł z tej serii - dla wszystkich czytelników bliżej zainteresowanych Indiami. ...

Joga w walce z traum±, czyli jak pomóc weteranom

Zespół stresu pourazowego (PTSD) dotyka nawet 10 proc. żołnierzy, którzy brali udział w działaniach bojowych. Szeroko zakrojone badania nad tym, jak pomóc weteranom, którzy cierpi± z tego powodu prowadz± m.in. Amerykanie. Maj± w tej materii pokaĽne do¶wiadczenia, bo na przestrzeni ostatnich lat wiel...

Jak długo muszę się rozci±gać, żeby być w pełni elastycznym?

Rozczaruję Was już na samym pocz±tku tego artykułu, ponieważ muszę uczciwi przyznać, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. ...

Dania gotowe. Czy mog± być zdrowe? Rozmowa z Pawłem Skrzypczakiem, prezesem firmy Primavika

Na sklepowych półkach coraz więcej miejsca zajmuj± różnego rodzaju dania gotowe. Wpisuj± się one w potrzeby współczesnego konsumenta, który żyje szybko. Czy taka wysoko przetworzona żywno¶ć może być zdrowa? Na co zwracać uwagę przy wyborze produktów typu convienience? Rozmowa z Pawłem Skrzypczakiem,...

Joga i medytacja recept± na lepsz± pamięć i orientację

W Polsce na alzheimera choruje ok. 350 tys. ludzi. Trac± pamięć, sprawno¶ć. Uczeni nie potrafi± jeszcze powiedzieć, co jest przyczyn± stopniowej i nieodwracalnej degradacji komórek nerwowych mózgu. Trwaj± intensywne poszukiwania sposobów na opóĽnienie postępów choroby i poprawę komfortu życia pacjen...

  
pokaż wszystkie
więcej
pokaż wszystkie
Partnerskie szkoły jogi
  

Partnerzy portalu
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

  
Joga Portal - Pierwszy, ogólnopolski serwis joga-joga.pl - Kraków - Poznań - Wrocław - Trójmiasto - Lublin
Wakacje z joga, wakacyjne kursy jogi oraz wyjazdy organizowane przez szkoły Jogi z całej Polski. Wyszukiwarka szkół jogi: Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Lublin a także wiele innych miast z całej Polski. Pozycje jogi, joga na DVD, ksi±żki o jodze,joga-sklep, forum a także medytacja, ajurweda, kursy rozwoju oraz masaż tajski. Najnowsze wydarzenia, pytania oraz odpoweidzi, wywiady oraz joga w ci±ży i joga dla dzieci - Indie i joga w Indiach a także abc jogi i wakacje z jog± podróżowanie po Azji
likesoft