Doł±cz do nas na
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA


Regulamin konkursu "Uwolnij swój głos"

  • ¶roda, 29 czerwca 2016
Stworzymy wspólnie jogow±, inspiruj±c± i relaksuj±c± playlistę, a Wy możecie wygrać ksi±żkę „Uwolnij swój głos. ObudĽ się do życia poprzez ¶piew” Sylvii Nakkach. Konkurs trwa do 31 lipca 2016 i spo¶ród zgłoszeń wyłonimy trzech zwycięzców. SprawdĽ pełen regulamin konkursu.
 Regulamin konkursu „Uwolnij swój głos”
 
 
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
 
1.1. Organizatorem konkursu (dalej „Organizator”) pod nazw± „Uwolnij swój głos” (dalej „Konkurs”) jest firma JOGA - JOGA.PL WIKTOR MORGULEC z siedzib± w Warszawie (01-707), przy ul. Kiełpińskiej 6/5 o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) –118-021-44-46.
1.2. Konkurs organizowany jest na zasadach okre¶lonych niniejszym regulaminem (dalej „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.3. Celem Konkursu jest promocja ksi±żki „Uwolnij swój głos. PrzebudĽ się do życia poprzez ¶piew” Sylvii Nakkach oraz portalu joga-joga.pl.
1.4. Regulamin okre¶la warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowi±zki Uczestników i Organizatora.
1.5. Uczestnik, przystępuj±c do Konkursu, wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu. Uczestnik zobowi±zuje się do przestrzegania okre¶lonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniaj± go do udziału w konkursie.
1.6. Konkurs odbywa się w terminie od dnia 29.06.2016 r. do dnia 31.07.2016 r. (dalej „Okres Trwania Konkursu”).
1.7. Konkurs nie jest gr± losow± w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540).
§2. ZASADY KONKURSU
2.1 W Konkursie mog± brać udział osoby fizyczne, posiadaj±ce pełn± zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych i ukończone 18 lat, zamieszkuj±ce terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (dalej: „Uczestnicy”). Osoby, które nie spełniaj± warunku wieku, mog± brać udział w Konkursie za zgod± swoich opiekunów prawnych.
2.2 Niepełnoletni Uczestnicy Konkursu powinni dostarczyć na adres Organizatora pisemn± zgodę prawnych opiekunów najpóĽniej do dnia 20.07.2016 r. Decyduje data nadania przesyłki pocztowej (data stempla pocztowego).
2.3 Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:
a) przesłanie pod adres redakcja@joga-joga.pl listy trzech utworów muzycznych, których Uczestnik konkursu słucha, aby się zrelaksować albo podczas praktyki jogi lub utworów, które Uczestnik konkursu lubi ¶piewać
b) akceptacja tre¶ci regulaminu Konkursu.
2.4 Zgłoszenia dokonane w innej formie niż wskazana w punkcie 2.3. Regulaminu, jak również dokonane po Okresie Trwania Konkursu, o którym mowa w punkcie 1.5., nie będ± brały udziału w Konkursie.
2.5 Uczestnik Konkursu nie może zgłosić innej osoby niż własna do Konkursu.
2.6 Każdy uczestnik ma prawo zgłosić dowoln± liczbę Zgłoszeń, z tym, że jeden Uczestnik Konkursu może otrzymać w ramach Konkursu tylko jedn± nagrodę.
2.7 Z chwil± przesłania do Organizatora Zgłoszenia Uczestnik wyraża zgodę na bezterminowe wykorzystanie przez Organizatora swojego wizerunku utrwalonego w tychże materiałach w celach promocyjnych, marketingowych oraz reklamowych oraz przenosi nieodpłatnie na Organizatora bez ograniczeń czasowych i terytorialnych autorskie prawa maj±tkowe oraz prawa zależne do Zgłoszenia na następuj±cych polach eksploatacji:
a) utrwalanie na jakimkolwiek no¶niku audiowizualnym (w tym analogowe i cyfrowe),
a w szczególno¶ci na: no¶nikach video, ta¶mie ¶wiatłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach no¶ników przeznaczonych do zapisu cyfrowego w sieci multimedialnej (w tym Internet);
b) wprowadzanie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w tym Internetu;
c) publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet, w tym m. in. na stronie internetowej Organizatora oraz w serwisie Facebook.com i YouTube.com, z zastrzeżeniem, iż zakres udzielanej licencji jest tożsamy z warunkami licencyjnymi materiałów zamieszczanych przez użytkowników w serwisie Facebook.com i YouTube.com opisanych w regulaminie serwisów,
d) publiczne bezterminowe rozpowszechnianie w materiałach reklamowych, promocyjnych
i informacyjnych Organizatora bez względu na no¶nik (np. Internet, poster, citilight, materiały prasowe, POSM, outdoor, telewizja, witryny, materiały PR, materiały POS, stoiska targowe, wewnętrzne cele spółki, ulotki itp.),
e) powielanie, drukowanie i zwielokrotnianie w dowolnej liczbie w tym zwielokrotnianie technik± magnetyczn±, cyfrow± lub technik± druku na dowolnym rodzaju materiału i dowolnym no¶niku,
w nakładzie w dowolnej wielko¶ci.
f) wykorzystanie w sklepach firmowych, punktach sprzedaży, spotkaniach biznesowych oraz do innych celów promocyjnych
2.8 Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku Uczestnika na terytorium Rzeczpospolitej
(z zastrzeżeniem sieci Internet), na terytorium krajów, na których Organizator prowadzi działalno¶ć oraz na targach zagranicznych, bez ograniczeń czasowych, za po¶rednictwem dowolnego medium.
2.9 Udział w Konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych na potrzeby Konkursu//ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133 poz.833 z póz. zm.
2.10 Przesyłaj±c Zgłoszenie, Uczestnik o¶wiadcza, że jest jego autorem oraz posiada wszelkie prawa do Zgłoszenia. W przypadku zakwestionowania praw przez inn± osobę, Zgłoszenie zostanie usunięte z Konkursu. W przypadku naruszenia praw autorskich odpowiedzialno¶ć ponosi Uczestnik Konkursu.
2.11 Zgłoszenia nie mog± naruszać prawa ani dóbr osobistych osób trzecich i ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Nie mog± też zawierać tre¶ci rasistowskich, faszystowskich, obscenicznych i powszechnie uznawanych za obraĽliwe lub wulgarne. Niedopuszczalne jest, aby Zgłoszenia obrażały uczucia innych osób, a w szczególno¶ci uczucia religijne.
2.12 Ostateczna decyzja o wygranej należy do Organizatorów konkursu.
2.13 Organizator zastrzega sobie prawo do wył±czenia z udziału w Konkursie prac niespełniaj±cych wymogów regulaminu.
§3. CZAS TRWANIA KONKURSU I NAGRODY
3.1 Konkurs rozpoczyna się w dniu 29.06.2016 r.
3.2 Zakończenie konkursu nast±pi w dniu 31.07.2016 r.
3.3 Jury w osobach: Wiktor Morgulec, Agnieszka Korczyńska i Marcin Kwa¶nik wyłoni zwycięzców do 08.08.2016 r.
3.4 Jury wyłonieni zwycięzców spo¶ród wszystkich Uczestników konkursu, którzy spełni± wymagania konkursu okre¶lone w niniejszym Regulaminie. Ocenie Jury podlegały będ± m.in.: kreatywno¶ć, emocje, pomysł. Decyzja Jury jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
3.5 Rozstrzygnięcie konkursu nast±pi poprzez opublikowanie zwycięskich Zgłoszeń wraz z imieniem
i pierwsz± liter± nazwiska zwycięzcy do dnia 08.08.2016 r. na profilu Facebook joga-joga.pl, dostępnym pod adresem https://www.facebook.com/JogaJogaPl/.
3.6 Niezależnie od powyższego, zwycięzcy Konkursu zostan± w ci±gu 7 dni od rozstrzygnięcia Konkursu, powiadomieni przez Organizatora poczt± elektroniczn± (e-mail) o przyznaniu nagrody.
3.7 Nagrodzonych zostanie 3 Uczestników Konkursu
3.8 Nagrody w Konkursie stanowi±:
• trzy ksi±żki „Uwolnij swój głos. PrzebudĽ się do życia poprzez ¶piew” Sylvii Nakkach o warto¶ci rynkowej 48 złotych brutto każdy
3.9 Zwycięzcy konkursu nie przysługuje roszczenie o wypłatę równowarto¶ci nagrody w gotówce. Nie ma możliwo¶ci zamiany nagrody na inn±. Decyzja o przyznaniu nagrody jest ostateczna.
§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
4.1 Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej joga-joga.pl przez cały czas trwania konkursu.
4.2 Udział w Konkursie jest równoznaczny z zapoznaniem się z Regulaminem oraz z jego akceptacj±.
4.3 Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w materiałach promocyjnych i reklamowych maj± jedynie charakter informacyjny. Wi±ż±c± moc prawn± maj± jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
4.4 W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie maj± przepisy polskiego prawa, w szczególno¶ci Kodeksu Cywilnego.
4.5 Wszelkie spory mog±ce wynikn±ć między Organizatorem a uczestnikami Konkursu rozpatrywane w pierwszej kolejno¶ci na drodze polubownej. W przypadku nieosi±gnięcia porozumienia spory będ± rozpatrywane przez wła¶ciwe s±dy powszechne.
4.6 Bior±c udział w konkursie Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów marketingowych zgodnie z Ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883), a także wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych ¶rodkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez joga-joga.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych.
 
Opublikuj na:
Polecamy:   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Joga w walce z traum±, czyli jak pomóc weteranom

Zespół stresu pourazowego (PTSD) dotyka nawet 10 proc. żołnierzy, którzy brali udział w działaniach bojowych. Szeroko zakrojone badania nad tym, jak pomóc weteranom, którzy cierpi± z tego powodu prowadz± m.in. Amerykanie. Maj± w tej materii pokaĽne do¶wiadczenia, bo na przestrzeni ostatnich lat wiel...

Jak długo muszę się rozci±gać, żeby być w pełni elastycznym?

Rozczaruję Was już na samym pocz±tku tego artykułu, ponieważ muszę uczciwi przyznać, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. ...

Dania gotowe. Czy mog± być zdrowe? Rozmowa z Pawłem Skrzypczakiem, prezesem firmy Primavika

Na sklepowych półkach coraz więcej miejsca zajmuj± różnego rodzaju dania gotowe. Wpisuj± się one w potrzeby współczesnego konsumenta, który żyje szybko. Czy taka wysoko przetworzona żywno¶ć może być zdrowa? Na co zwracać uwagę przy wyborze produktów typu convienience? Rozmowa z Pawłem Skrzypczakiem,...

Jesienne Ekocuda nadchodz±!

Naturalne kosmetyki polskich i zagranicznych producentów, warsztaty, wykłady, a przede wszystkim możliwo¶ć spotkania miło¶ników eco pod jednym dachem – to wyróżniki Ekocudów – targów kosmetyków naturalnych, które w dniach 25 - 26 listopada odbęd± się w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w ...

Joga i medytacja recept± na lepsz± pamięć i orientację

W Polsce na alzheimera choruje ok. 350 tys. ludzi. Trac± pamięć, sprawno¶ć. Uczeni nie potrafi± jeszcze powiedzieć, co jest przyczyn± stopniowej i nieodwracalnej degradacji komórek nerwowych mózgu. Trwaj± intensywne poszukiwania sposobów na opóĽnienie postępów choroby i poprawę komfortu życia pacjen...

Eckhart Tolle – sylwetka człowieka, i jego „Potęga teraĽniejszo¶ci”

Z przekazem Eckharta Tolle spotkałam się około 5 lat temu. Absolutnie nic z tego przekazu nie rozumiej±c. Wpadła wtedy w moje ręce ksi±żka "Potęga teraĽniejszo¶ci", która brzmiała jak nie do końca sprecyzowany bełkot. Czytałam i z typowym dla współczesnego człowieka ignoranctwem dla wszystkiego czeg...

Nowe trendy w jodze

To, że joga jest trendy nie ulega w±tpliwo¶ci. Ale moda na jogę zaszła już tak daleko, że zaczęto tworzyć jej bardzo oryginalne, czasem nie do końca z filozofi± jogi zwi±zane odmiany. Ostatnie hity to joga nago, joga z piwem, joga z psem, czy joga pod wod±. Skusiliby¶cie się na któr±¶ z takich lekcj...

Dlaczego jogin miałby zastanowić się zanim wypije kawę?

Otóż picie jednej/ dwóch filiżanek kawy dziennie nie będzie miało większego wpływu na organizm, ale nadużycie już tak. Kawa stanowi sztuczny stymulator, tzn. wtedy kiedy nasz organizm mówi stop - muszę odpocz±ć to po wypiciu kawy może jednak działać dalej. Niejako oszukuję w ten sposób swój organizm...

Kuchnia Pięciu Przemian - Zima

Zima zbliża się wielkimi krokami, w niektórych regionach kraju mieli¶my już nawet przyjemno¶ć ogl±dać ¶nieg. Zaczyna się okres wieczorów poprzeplatanych krótkimi godzinami szarego ¶wiatła. Jak sobie radzić, żeby nie zapa¶ć się w ciemn±, zimow± noc?...

Spaghetti z dyni z różnymi sosami - Pycha!

Dynia makaronowa potrafi zaskoczyć. Najpierw trzeba j± znaleĽć na bazarze. Jest podłużna, kształtem przypomina piłkę do rugby. Na jej skórce maluj± się zielono-żółte abstrakcyjne wzory. Gdy j± przekroimy, ma delikatny, arbuzowy aromat....

  
kalendarium wydarzeń
Poprzednie
Listopada 2017
Następne
PW¦CPSN
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
pokaż wszystkie
więcej
pokaż wszystkie
Partnerskie szkoły jogi
  

Partnerzy portalu
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

  
Joga Portal - Pierwszy, ogólnopolski serwis joga-joga.pl - Kraków - Poznań - Wrocław - Trójmiasto - Lublin
Wakacje z joga, wakacyjne kursy jogi oraz wyjazdy organizowane przez szkoły Jogi z całej Polski. Wyszukiwarka szkół jogi: Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Lublin a także wiele innych miast z całej Polski. Pozycje jogi, joga na DVD, ksi±żki o jodze,joga-sklep, forum a także medytacja, ajurweda, kursy rozwoju oraz masaż tajski. Najnowsze wydarzenia, pytania oraz odpoweidzi, wywiady oraz joga w ci±ży i joga dla dzieci - Indie i joga w Indiach a także abc jogi i wakacje z jog± podróżowanie po Azji
likesoft