Doł±cz do nas na
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA


Regulamin konkursu "Najtrudniejsza asana, któr± udało mi się wykonać"

  • ¶roda, 20 stycznia 2016
  • opracował: Justyna Moćko
 Pocz±tek roku - pocz±tkiem nowych postanowień? Może jednym z nich jest rozpoczęcie praktyki jogi? Niezależnie od tego, czy jeste¶ pocz±tkuj±cym joginem czy zaawansowan± jogink± zapewne chciałby¶ /chciałaby¶ powitać nowy rok praktyki w nowych ciuchach do jogi. Nic prostszego, wystarczy wzi±ć udział w konkursie. SprawdĽ pełen regulamin.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Organizatorem konkursu (dalej „Organizator”) pod nazw± „Najtrudniejsza asana, któr± udało mi się wykonać” (dalej „Konkurs”) jest firma JOGA - JOGA.PL WIKTOR MORGULEC z siedzib± w Warszawie (01-707), przy ul. Kiełpińskiej 6/5 o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) –118-021-44-46.
 1.2. Konkurs organizowany jest na zasadach okre¶lonych niniejszym regulaminem (dalej „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
 1.3. Celem Konkursu jest promocja ubrań firmy KOKOworld oraz oferty sklepu dostępnej pod adresem www.sklep.joga-joga.pl
 1.4. Regulamin okre¶la warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowi±zki Uczestników i Organizatora. Uczestnik, przystępuj±c do Konkursu, wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu.
 1.5. Konkurs odbywa się w terminie od dnia 20.01. 2016 r. do dnia 31.02.2016 r. (dalej „Okres Trwania Konkursu”).
 §2. ZASADY KONKURSU
2.1. W Konkursie mog± brać udział osoby fizyczne, posiadaj±ce pełn± zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych i ukończone 18 lat, zamieszkuj±ce terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (dalej: „Uczestnicy”). Osoby, które nie spełniaj± warunku wieku, mog± brać udział w Konkursie za zgod± swoich opiekunów prawnych.
2.2. Niepełnoletni Uczestnicy Konkursu powinni dostarczyć na adres Organizatora pisemn± zgodę prawnych opiekunów najpóĽniej do dnia 25.01.2016 r. Decyduje data nadania przesyłki pocztowej (data stempla pocztowego).
2.3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest nadesłanie do redakcji portalu Joga-Joga.pl zdjęcia konkursowego w formacie jpg, na którym Uczestnik zaprezentuje, jaka jest najtrudniejsza asana, któr± udało mu się wykonać oraz krótko opisze, jak do tego doszło
a) akceptacja tre¶ci regulaminu Konkursu,
b) potwierdzenie posiadania praw autorskich do przekazanego materiału foto (dalej jako „Zgłoszenie”).
2.4. Zgłoszenia dokonane w innej formie niż wskazana w punkcie 2.3. Regulaminu, jak również dokonane po Okresie Trwania Konkursu, o którym mowa w punkcie 1.5., nie będ± brały udziału w Konkursie.
2.5. Przesłane przez Uczestnika zdjęcia, o których mowa w punkcie 2.3. powinny spełniać poniższe warunki, a Uczestnik powinien dysponować prawami do zdjęć umożliwiaj±cymi publikację zdjęć w sieci Internet:
a) Jedno zdjęcie nie może przekraczać 1 MB pojemno¶ci.
b) Zgłoszenia powinny przedstawiać Uczestnika konkursu w asanie, która była dla niego najtrudniejsza i krótkie uzasadnienie, jak doszło do tego, że j± wykonał.
c) Zgłoszenia nie mog± zawierać tre¶ci niecenzuralnych czy obraĽliwych.
d) Zgłoszenia nie powinny być zdjęciami wyretuszowanym i fotomontażem, kolażem, itp.
2.6. Uczestnik Konkursu nie może zgłosić innej osoby niż własna do Konkursu.
2.7. Każdy uczestnik ma prawo zgłosić dowoln± liczbę Zgłoszeń, z tym, że jeden Uczestnik Konkursu może otrzymać w ramach Konkursu tylko jedn± nagrodę.
2.8. Z chwil± dokonania Zgłoszenia, Uczestnik upoważnia Organizatora do dowolnego korzystania z przekazanych przez siebie zdjęć oraz wyraża jednocze¶nie zgodę na bezterminowe wykorzystanie przez Organizatora swojego wizerunku utrwalonego na tychże zdjęciach w celach promocyjnych i marketingowych oraz reklamowych Organizatora na polach eksploatacji obejmuj±cych:
a) publiczne rozpowszechnianie w sieci Internet, w tym m. in. na stronie internetowej Organizatora oraz w serwisie Facebook.com, z zastrzeżeniem, iż zakres udzielanej licencji jest tożsamy z warunkami licencyjnymi materiałów zamieszczanych przez użytkowników w serwisie Facebook.com opisanymi w regulaminie serwisu Facebook.com,
b) publiczne bezterminowe rozpowszechnianie w materiałach reklamowych, promocyjnych
i informacyjnych Organizatora bez względu na no¶nik (np. Internet, poster, citilight, materiały prasowe, POSM, outdoor, telewizja, witryny, materiały PR, materiały POS, stoiska targowe, wewnętrzne cele spółki, ulotki itp.),
c) powielanie, drukowanie i zwielokrotnianie w dowolnej liczbie w tym zwielokrotnianie technik± magnetyczn±, cyfrow± lub technik± druku na dowolnym rodzaju materiału i dowolnym no¶niku, w nakładzie w dowolnej wielko¶ci.
2.9. Zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku Uczestnika na terytorium Rzeczpospolitej
(z zastrzeżeniem sieci Internet), na terytorium krajów, na których Organizator
prowadzi działalno¶ć oraz na targach zagranicznych, bez ograniczeń czasowych, za po¶rednictwem dowolnego medium.
2.10. Uczestnik przenosi na Organizatora cało¶ć autorskich praw maj±tkowych do zdjęć. Przeniesienie autorskich praw maj±tkowych do zdjęć obejmuje w szczególno¶ci następuj±ce pola eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania zdjęć – kopiowania egzemplarzy dzieła,
b) w zakresie edycji, aranżacji oraz ł±czenia zdjęć z innymi utworami,
c) w zakresie obrotu oryginałem albo no¶nikami, na których zdjęcia utrwalono: wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału lub kopii,
d) udzielania licencji na wykorzystanie dzieła zdjęć,
e) wykorzystanie w Internecie,
f) wykorzystanie w sklepach firmowych, punktach sprzedaży, spotkaniach biznesowych.
2.11. Uczestnik upoważnia Organizatora do:
a) zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do projektu zdjęć, w tym dokonywania modyfikacji,
b) ł±czenia zdjęć z innymi materiałami.
2.12. Podanie nieprawidłowych informacji w Zgłoszeniu będzie skutkowało wykluczeniem Uczestnika z Konkursu i/lub utrat± prawa do Nagrody.
 §3. CZAS TRWANIA KONKURSU I NAGRODY
3.1. Konkurs rozpoczyna się w dniu 20.01.2016 r.
3.2. Zakończenie konkursu nast±pi w dniu 31.01.2016 r.
3.3. Jury w osobach: Justyna Moćko, Sylwia Alabrudzińska wyłoni zwycięzców do 2.02.2016 r.
3.4. Rozstrzygnięcie konkursu nast±pi poprzez opublikowanie zwycięskich zdjęć wraz z imieniem i pierwsz± liter± nazwiska zwycięzcy do dnia 3.02.2016 r. na portalu Joga-Joga.pl. i na fb joga-joga.pl
3.5. Niezależnie od powyższego, zwycięzcy Konkursu zostan± w ci±gu 7 dni od rozstrzygnięcia Konkursu, powiadomieni przez Organizatora poczt± elektroniczn± (e-mail) o przyznaniu nagrody. 3.5. Nagrodzone zostan± 3 osoby, za zdjęcia, które wydały się najładniejsze i miały najciekawsze uzasadnienie.
3.6. Nagrody w Konkursie stanowi±:
 I miejsce - BON na kwotę 300 zł. do wykorzystania w KOKOworld.
II miejsce - SZARAWARY - kolor i krój do wyboru
III miejsce - nerki z afrykańskim akcentem.
Zdjęcia prosimy przesyłać na adres e-mailowy: justyna@joga-joga.pl
Udział w Konkursie jest równoznaczny z zapoznaniem się z Regulaminem oraz z jego akceptacj±.
 
Opublikuj na:
Polecamy:   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Joga kundalini – przebudzenie i opanowanie energii

Mnogo¶ć zajęć, które okre¶lane s± jako różne rodzaje jogi, może już przyprawić o zawrót głowy. W¶ród nich pojawia się kundalini. Samo słowo brzmi magicznie, a jogę kundalini otacza aura tajemnicy. Jest to jednak, wg jej zwolenników i adeptów, esencja jogi, emanacja życiowej energii, która przepływa ...

Jak wybrać matę do jogi?

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele rodzajów i odmian mat do jogi. Różni± się faktur±, grubo¶ci±, długo¶ci±, kolorem, trwało¶ci± i tym, co najważniejsze, czyli parametrami antypo­¶lizgowymi oraz cen±. Dlatego zawsze pojawia się pytanie - któr± matę mam wybrać i czym się kierować przy wyborze?...

Przepisy ze zdrowej misy: Jarmużki z kuskusem

Jarmuż jest wyj±tkow± odmian± kapusty, uprawian± od starożytno¶ci do celów ozdobnych oraz jadalnych. Popularno¶ci± cieszy się przede wszystkim ze względu na bogat± zawarto¶ć przeciwutleniaczy, witaminy C i K, wapnia, żelaza oraz sulforafan – zwi±zków maj±cych wła¶ciwo¶ci antynowotworowe. ...

Jak odzyskać czas?

Czas. Gdyby był na sprzedaż, pewnie byłby najlepiej sprzedawanym towarem na ¶wiecie, a w bankach ustawiałyby się kolejki po kredyt na zakup czasu. Niestety, a może "stety" nie można go kupić za żadne pieni±dze. Ale dzięki filozofii slow life i minimalizmowi można nauczyć się, jak go odzyskać. ...

Joga i podnoszenie odporno¶ci na infekcje. To działa !

No i nadeszła. Jesień. A wraz z ni± niestety sezon przeziębień i innych infekcji. Ale na szczę¶cie nie jeste¶my bezradni wobec atakuj±cych nas zewsz±d zarazków. Możemy szybko podnie¶ć swoj± odporno¶ć dzięki praktyce jogi, co udowodniły już liczne badania naukowe....

6 pozycji jogi, które możesz wykonać jeszcze zanim wstaniesz z łóżka.

Znasz to uczucie, kiedy budzik dzwoni wcze¶nie rano, żwawo odkrywasz kołdrę i wstajesz z łóżka z u¶miechem na twarzy? Ja też nie ;) Ale to nic, poranki bywaj± trudne - to fakt, tylko nie wtedy, kiedy masz 6 przyjemnych powodów, żeby zamiast kolejny raz przedłużać drzemkę zacz±ć się powoli przebudzać...

Pietyzm w praktyce jogi

Dużo pisze się o jodze. Pisze się o jej dobroczynnym wpływie na organizm (ciało, sylwetkę, narz±dy wewnętrzne, kręgosłup) i psychikę. Warto jednak podkre¶lić jeszcze jeden rzadziej omawiany element, a mianowicie wpływ jogi na postawę życiow± - na podej¶cie do samego siebie, do innych ludzi oraz nast...

Nie taki kij straszny jak go maluj± … Jak oswoić chaturangę?

Nic nie wprowadza w lepszy nastrój jak kilka Powitań Słońca o poranku. Kiedy płynnie przechodzisz z jednej pozycji do drugiej, a ciało w pełni współgra z oddechem, czujesz jak powoli rozbudza się każdy mięsień a umysł staje się coraz bardziej trzeĽwy. I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie chaturanga ...

Premier, który propaguje jogę i narodowe warto¶ci

Miło¶nicy jogi na całym ¶wiecie, nawet je¶li w ogóle nie interesuj± się polityk±, na pewno słyszeli nazwisko premiera Indii. Narendra Modi jest wielkim orędownikiem jogi, dzięki jego staraniom ustanowiono Międzynarodowy Dzień Jogi, a UNESCO wpisało j± na listę dziedzictwa niematerialnego ¶wiata....

Od przybytku boli głowa

Minimalizm został w ostatnich latach mocno spopularyzowany w Stanach Zjednoczonych i Europie, przesyconych wszechogarniaj±cym konsumpcjonizmem. Jednak ojczyzn± minimalizmu jest Japonia. Wynika on z japońskiej tradycji i stylu życia. Co zatem radz± japońscy mistrzowie minimalizmu?...

  
kalendarium wydarzeń
Poprzednie
PaĽdziernika 2017
Następne
PW¦CPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
pokaż wszystkie
więcej
pokaż wszystkie
Partnerskie szkoły jogi
  

Partnerzy portalu
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

  
Joga Portal - Pierwszy, ogólnopolski serwis joga-joga.pl - Kraków - Poznań - Wrocław - Trójmiasto - Lublin
Wakacje z joga, wakacyjne kursy jogi oraz wyjazdy organizowane przez szkoły Jogi z całej Polski. Wyszukiwarka szkół jogi: Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Lublin a także wiele innych miast z całej Polski. Pozycje jogi, joga na DVD, ksi±żki o jodze,joga-sklep, forum a także medytacja, ajurweda, kursy rozwoju oraz masaż tajski. Najnowsze wydarzenia, pytania oraz odpoweidzi, wywiady oraz joga w ci±ży i joga dla dzieci - Indie i joga w Indiach a także abc jogi i wakacje z jog± podróżowanie po Azji
likesoft